fredag, augusti 24, 2007

Le Helg

Efter att ha fått ett ovälkommet samtal vid ca 14.o0 tiden var det bara att åka iväg till en filur och prata lite. Ett samtal som aldrig tog slut. Men hann i alla fall köpa en födelsedagspresent till Le Twin.

Helgens planer då?

Nu har jag städat. Sen så ska jag se på Dödligt Vapen 3. Eller 4. Något nummer var det i alla fall.

Imorgon är det dags att hoppa fallskärm.
Noll. Nio. Noll. Noll är det dags att åka iväg. Sen skutt ut ur litet flygplan. Och ja, lite rädd börjar jag bli. Inte för att jag ska dö eller något sånt. Utan det som skrämmer mig är det naturliga, som vi alla är lite rädda var till man för.
Att min axel ska hoppa ur led.

Sen hem till soldäck och dricka lunch med kollegorna. Och även dricka middag och om jag har tur så är det någon som vill att jag ska gå ut på krogen. Men bara om jag har tur. Men vi håller tummarna.

Söndag är vikt till familjen. Lite tårta och kakor med Le Twin med familj, Mamma och Pappa A och kanske Le Twins flickväns syster med man. Jag tar inte med mig någon.
Lillbrorsan vägrar att dyka upp.

Det är min helg i korthet. Funderar dessutom på att kanske träna söndag kväll. Eller är man mongo då?



A.

PS. Nu håller vi tummarna för att Klüftan gör bort sig inatt. Allihopa.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Då hoppas jag alltså att du vid det här laget trillat ur det där planet, landat i säkerhet utan urhoppad axel och nu häller i dig rediga mängder av valfri produkt. Hoppas hoppas! :-)

1:48 em  
Blogger A. said...

Allt som du hoppades på slog in. Sjukt bra upplevelse... adrenalinet pumpar fortfarande:)

3:46 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är alltså inte den enda som tycker Klyftan är galen i huvet. Känns bra.

8:49 em  
Blogger A. said...

Du är inte ensam, något stämmer inte med henne.

9:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home