tisdag, augusti 21, 2007

Le Span

Efter att jobbat på detta hak i snart 4 månader har det hänt saker.

  • Jag har börjat lära mig saker.
  • Jag har hittat vilka restauranger som är värda att äta på.
  • Jag har fått en bil.
  • Jag bidrar med lite grann.

Och framför allt;
  • Det har dykt upp en snygg tjej på min våning. Ser dock väldigt gift ut.
  • Det har börjat dyka upp en hel del söta tjejer lite här och där på området.
  • En kompis på en annan avdelning har fått en ny kollega. Riktigt snygg. Och han har barn och sambo. Passar mig alldeles utmärkt.

Det var lite sånthärnt som behövdes efter en inställd semester. Nu behöver jag inte lägga ner Le Blogg pga tristess och uttråking.


A.


Ps. Är inte filmer med texter som anger vad klockan och var huvudpersonen är alltid bra? Som tex.

The Northern Hoods 1800 hours.