onsdag, augusti 15, 2007

Oroväckande fakta

En hel del oroväckande detaljer har visat sig för A på senare tiden. Såväl om honom själv som om hans omgivning.

Frånsett att vi alla är oroade för Lillbrorsan som just nu är i ett främmande land och totalt avsaknar lokalsinne så finns det annat.

Som tex:
  • Priserna på chips kan chockhöjas pga potatisbrist.
  • A visar workoholic tendenser. Tidigare har max andra "holic" tendenser visats.
  • Bilar blir smustiga mycket snabbare när de är nya än gamla*
  • Jag missade alla sommarpratar program i somras. Aldrig hänt förut. Kommer jag drivas mot P2?
  • Jag blir kär i tv-profiler (mammorna i Weeds och GG), det blev min mormor också. Kommer jag även börja tro att de pratar med mig?
  • Jag har en vit skjorta på mig idag. Den är mer solbränd än jag. Måste jag bli en solariefjolla?
  • Jag har lite ont i armen, kommer det hindra mig från att återigen sopa banan med Le Twin i squash ikväll?

Sen om någon är i en spansk stad med stor och inte färdig katedral. Och ser en blond tjomme stå och se korkad ut. Ge honom inga pengar. Han har egna men använder helst andras...


A.

* för inte kan jag ha blivit kinkig...