onsdag, augusti 15, 2007

Nu eller direkt...

Eftersom jag misstänker att jag börjar bli en workoholic så sitter jag och funderar på om jag ska sticka och fika med en kompis nu eller om jag ska vänta ett tag. Om jag går nu måste jag vänta på honom i två timmar...

Se så, vem tar sitt ansvar och dricker kaffe i två timmar med A? Och ja, du/ni blir ivägschasade när min kompis från Jkpg kommer. Men han kommer ju vilja diskutera andliga ting och det kommer ju ändå inte intressera dig/er...

Mot Sherwoodsskogen...

A.

6 Comments:

Blogger Ninde said...

Antar att du redan dragit din lille maskare där. Så varför tror du att ingen vill diskutera andliga ting? För att han inte är singel, eller för att han är hardcore-kristen-höger eller? :D

2:08 em  
Anonymous Anonym said...

Men hallå där, nu tycker jag du är lite väl fördomsfull mot våra svenska städer här va. Fast å andra sidan så är jag ju inte ifrån Jkpg, jag bara bor här, så egentligen borde jag inte bry mig :)

2:12 em  
Blogger A. said...

Ninde: Så du menar att du bara diskuterar sånt med singlar? Men nej, han är inte singel. :)
Ida: Förlåt. Skulle naturligtvis skrivit att det finns kanonpersoner som du i Jkpg också. Men trodde alla visste det... Alltså inte mitt fel;)

7:15 em  
Blogger Ninde said...

a: Det jag syftade på var: "Men han kommer ju vilja diskutera andliga ting och det kommer ändå inte intressera dig/er..."

Andliga ting. Du är djup du a. Vi andra kan ju givetvis bara bry våra huvuden om smink och mode. Thihi liksom ..eller? ;)

8:43 fm  
Blogger A. said...

Ja, typ ;-)

Eller så är jag inte intresserad av det och tänkte spara er från sånt? hehe

9:08 fm  
Blogger Ninde said...

Typ ;)

9:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home