söndag, september 16, 2007

Oroväckande tendens...

Jag har upptäckt en oroväckande tendens bland mig och mina boys. När vi festar på senare tiden verkar det som vi tagit fruktansvärt många kliv tillbaka i tiden. Istället för att bete oss som de 30-åringar vi är har resultatet av festandet lett oss till 17-18-års stadiet igen.

Vi brottas.
Folk kräks.
Folk blir utslängda från krogen.
Folk agerar tveksamt mot sina flickvänner.
Det hånglas hej vilt.
Det skickas det ena patetiska sms:et efter det andra.
Det tjafsas med flickvänner.

Fan enda skillnaden är att vi har snyggare kläder* och råd att inte bara dricka en stor stark...
Vet inte om jag gillar det.
Men vi har rätt kul.


A.

*Förhoppningsvis...

9 Comments:

Blogger Ninde said...

"...bland mig och mina boys" Hm? Hur går det till? Får du låna en flickvän att tjafsa med vid behov?

Eller är du killen som bergfast hävdar att "Nejdå, din pojkvän åkte hem för läänge sen. Och den där tjejen han sågs med var
m i t t ragg. Han var jättesnäll heela kvällen?";)

8:51 fm  
Blogger A. said...

Ja, jag är han. Tyvärr kanske.

9:12 fm  
Blogger Ninde said...

I sanning ett ont litet a.. ;)

9:27 fm  
Blogger A. said...

Inte enligt mina kompisar... Men det är väl beroende på hur man ser det...

9:35 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha friendship first? Fattar :)

9:55 fm  
Blogger A. said...

Lojalitetsfråga.. :-)

11:10 fm  
Blogger ajja said...

Du glömde en punkt. Prank calls. JAG fick ju ett i helgen spånhuvve ;)

12:43 em  
Blogger A. said...

Haha... du slapp i alla fall sms:en :-)

1:23 em  
Anonymous Anonym said...

Haha.

5:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home