söndag, september 09, 2007

Le Gårdagskväll

Fotboll.
Kanske kan vi äntligen slippa se Anders Svensson någonsin i ett svenskt landslag igen? Tänker inte ens kommentera vad jag tror att han låter Lagerbäck göra för att han ska få spela. Och den där jävla pricken på näsan stör mig också.
Men Zlatan är hård.


Gårdagens :
I want to marry you moment: Bordet med tre tjejer som satt och kollade fotbollen, av intresse, utan killar och utan öl ens (typ) Vem som helst av er tre duger :-)
Överraskning: Att springa på en kompis gamla ragg i kön till krogen. Och få höra att hon gift sig. För att sen försöka släpa med kompisens brorsa hem. Märkligt.
Överraskning not: Att gå ut med två bröder där den ena inleder kvällen med, A jag har inga pengar förresten. Och sen höra den andra fylla i. Inte jag heller A... Sista gången.
Jag har sovit dåligt: Det har jag gjort.
Höjdare: Att höra David Hasselhoffs hitlåt spelas på herrtoaletten. Stod kvar och nynnade med...
Höjdare 2: Killen brevid A i baren. Minst 3.17 meter utan skor...
Mindre roligt: Att vara tvungen att jobba lite nu...


A.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Efter att ha lämnat Råsunda i regnet så insåg vi att Anders Svensson mest troligt är Lagerbäcks okände son. Det måste vara därför som sopan får spela och inte Källström. För vad har han egentligen gjort bra sedan Frisparken mot Argentina 2002?
Någon annan teori?

10:34 fm  
Blogger A. said...

Har helt andra teorier om vad han och Lagerbäck för för att han ska få spela...

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home