tisdag, september 04, 2007

Le Pillow

Trots att ett gott dagsverke är den bästa huvudkudden lider de fortfarande av ett problem. Huvudkuddarna. Hur svårt kan det vara att komma på en kudde som alltid är kall?

Måste jag ta till Hajk-knepet och såga ett hål i kylen och dra en slang till kudden?

A.


Ps. På konferens och kick-off spåret. Har ni sett reklamen för Viking Lines skaldjursveckor på tv? Är den inte jävligt äcklig på något sätt. Äldre man i kostym och yngre dam. Typisk konferensknullare...

Och ja, jag ser för mycket på TV....

13 Comments:

Blogger Ninde said...

Ja. Eller åker för mycket på konferens? ;)

10:45 fm  
Blogger A. said...

Där vill jag nog säga nej... :-)

10:46 fm  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHA! Stämmer nog litte grann ja...

Du kan joina min TV klubb...eller Get-a-Life klubb :-)

12:55 em  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHA! Stämmer nog litte grann ja...

Du kan joina min TV klubb...eller Get-a-Life klubb :-)

12:55 em  
Blogger A. said...

Jag går med i båda Polly... ;-)

2:09 em  
Blogger Ninde said...

Men du menar ja?He,he :)

3:02 em  
Blogger A. said...

Haha... kan man åka på för mycket konferens? ;-) Jag gillar ju att bo på hotell...

3:14 em  
Blogger Ninde said...

a: Akta dig du. "Hotelldöden" kan slå till när du minst anar det.. ;)

3:40 em  
Blogger A. said...

I know... har tillbringat alldeles för många kvällar på kassa hotell. Ensam :-(

Men på konferens så finns ju sällskap...

4:15 em  
Blogger Ninde said...

Aha, var väl det jag visste! Sällskap som i äldre mAn och yngre dam då. Typiskt ;)

4:58 em  
Blogger A. said...

Ninde:

1. Räknas jag som äldre man? aj fan. Den tog...
2. Kollegor och sällskap som man kan prata med? Vet ju iofs inte hur du brukar genomföra dina konferenser... ;-)

9:05 em  
Blogger Ninde said...

1: Soree. Med äldre menade jag naturligtvis äldre en tjejen. Minst ett år ;)

2. Hur jag brukar genomföra mina konferenser? Tja, inte genom att dela himmelsäng med en man i tangakallingar iaf, he he ;)

10:50 fm  
Blogger A. said...

Hm. Bara att buga och bocka. Well spoken...

10:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home