onsdag, augusti 29, 2007

Sen kvälls biltur

Jag vet inte om jag nu verkligen börjar bli gammal men att åka bil sent på vardagskvällar är grymt. Det är mörkt ute, gatlampor lyser och man är rätt ensam på vägen.
Konstigt nog ett sånt tillfälle då jag kör långsammare än vad jag brukar*

Och det som gör det verkligen värt att åka bil på kvällarna - Lisa Syren och hennes kollegor på (även ni dårar som ringer in) Karlavagnen.
Antagligen världens bästa radioprogram inkluderat radiosporten.
Fast Radiosporten är ju bra om man vill höra Belinda Carlisle...


* Brukar faktiskt hålla hastighetsgränserna. Som Brandon skulle ha sagt, "...det viktiga är inte när man kommer fram utan ATT man kommer fram..."

A.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Good old Brandon!

Kollar du nu? Kelly har fallit ner i knarkträsket....pinsamt dåligt spelat men men....ändå tittar jag...pinsamt det med!

3:21 em  
Blogger Ninde said...

Måste väl erkänna att jag börjat luta åt "åka ut och åka" syndromet själv. Fick lite panik när jag insåg det. Som i Hemstaden. Inget att göra? "Vi åker ut och åker en sväng.." Gaaah.. Så llågt som till Karlavagnen och radiosporten har jag dock inte fallit. Än.

4:18 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Har du blivit religiös?

9:13 em  
Blogger A. said...

PPPolly: Det är ju bra, bara du och jag som förstår det. Och vad mycket man kan lära sig. Som att knark är farligt tex...

Ninde: Ge Karlavagnen en chans, men man måste åka bil. Avslappnande... ;-)

Lill-krizan : Nja, bara hittat mitt sanna jag... :-)

1:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home