fredag, september 07, 2007

Fredag

Nu vankas det snart lunch. Ska se om de vågar stå för sina hån från igår.
Sen verkar det som halva helgen blir vikt åt att jobba. Känns kanon.
Sen kanske kanske en liten öl imorgon kväll om jag har tur. Fast jag föredrar nog paraplydrinkar...


Macho A.

Ps. Igår upptäckte jag en ny typ av människa på gymmet. Personen som tar på sig i princip alla kläder de har och sätter sig på motionscykeln. På frågan av någon annan om han inte svettades ihjäl så kom det naturliga svaret.

"...Bästa sättet att gå ner i vikt..."
Ja, antar att du skulle på dejt senare på kvällen och ville se bra ut, för den vätska du tappar behåller säkert inte kroppen när du dricker sen. Måste nog se mig om efter en annan träningsform. Gym skrämmer mig...

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch, gym e scary stuff.....

11:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Paraplydrinkar och himmelssängar ´o`
Du bejakar då dina mjuka sidor ;)

12:40 em  
Blogger A. said...

Visst gör jag det. Bara riktigt starka* människor vågar det ;-)

*Tydligen inte på gymsättet...

1:53 em  
Blogger Ninde said...

"Gym skrämmer mig", ja alla bortförklaringar är bra utom de dåliga...ha ha ;)

Masa dig dit nu bara ska du se att du får vara med i spräckliga-byxan-unt-tribal klubben snart :)

2:59 em  
Blogger A. said...

Men vill jag vara med i den klubben? Säger som ena brodern Marx. "En klubb som vill ha mig som medlem vill jag inte vara medlem i" :)

3:08 em  
Blogger Ninde said...

a: För en gångs skulle håller jag med dig. Ett utmärkt citat.

Fast hur gick lunchen då? Blev du nå mobbad dårå? ;)

3:38 em  
Blogger A. said...

Lite men det var inte så farligt... Det visade sig att en kille hade mörkat att han hade flickvän och barn i 4 månader... :-)

3:44 em  
Blogger Ninde said...

Oh shit. För att kunna skryta för chefen om sina singelbravader då eller? Kanske var honom det stod om i nån tjejtidning nyligen.. Vilken looser..

3:54 em  
Blogger S said...

Fan, mig också. Men har insett att jag nog måste i höst, det är det där löpbandet som lockar. Slippa snö och isfläckar och kalla fötter.

11:56 em  
Blogger A. said...

Ninde: Nja, tror faktiskt inte han mörkat det med flit men han skämdes bra... Jag skrattade :-)

Sandra: Jo, jag vet. Just det där löpbandet lockar ju. Men akta dig för spräckliga byxor och mössor inomhus bara...

4:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home