onsdag, september 19, 2007

Saker jag hört i duschen

Som jag hoppas att min pappa aldrig sa...

Igår på Le Gym. I duschen. Och ni som tror att det är dags för en snaskig så ser A ut i duschen historia tror helt fel.

Tre män står och pratar. Ellere speciellt en av dem. Kommentarer som

- Nu är det fan dags för mina grabbar att komma ut på banan.
- De är ju för fan 18 och 2o!
- Kollegorna tror ju att de är bögar. Det är ju nästan så jag tror det själv.
- Va fan ska de dö som oskulder...
- Om de ska gifta sig så måste de ju göra något nu...

Ja för att inte vara gift vid 18 eller 20 är ju ovanligt idag...


A.

10 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha,ha ha..och var tränar du? På Plymouth brödernas gym eller? ;)

9:30 fm  
Blogger A. said...

Haha... exakt! :-)

10:08 fm  
Blogger Ninde said...

...sen så tror jag iofs att det var mer de vilda partyåren
i n n a n det blir dags att stadga sig som han syftade på, borde inledas snart ;)

10:48 fm  
Blogger A. said...

Ja men ta hans sida bara...

10:55 fm  
Blogger Ninde said...

Vaddå var väl inte d i n pappa väl? :D Dessutom trodde jag ju att det var just det vilda livet du levde nu..? Ny tjej varje helg. Inga kakor hemma på vardagar. Det vilda ungkarlslivet ;)

11:22 fm  
Blogger A. said...

Haha... När du säger det så så kan vi ju i alla fall konstatera att kakor under veckorna är uteslutet. Mot Beach 2010....

12:33 em  
Blogger Ninde said...

a: Kakorna ska man ha i frysen a. Så att man kan bjuda det oväntade besöket. Måste man lära dig allt ;)

Men visst ligger jag också i startgroparna för en ny omgång svält unt träning. Men beach 2010? Räcker inte ett par månader, så himla ur form kan du inte vara..;)

1:14 em  
Blogger A. said...

Frysen okej.

Och angående det andra: Vågar du slå vad? ;-)

1:24 em  
Blogger Ninde said...

Om vad? Du släpade dig ju runt lite maraton för ett tag sen och brukar väl jaga en boll ibland så tre års hårdkörning kan du väl inte behöva. Kan jag aldrig tänka mig :)

1:59 em  
Blogger A. said...

Fast helt runt kom jag ju inte...

Men tre år ska räcka. Sen vet du ju inte hur jag vill se ut ;-)

2:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home