fredag, oktober 19, 2007

Utmaning 8 Saker jag inte tänker ge en chans...

Äntligen. Tack Ajja. Jag älskar dessa utmaningar. Speciellt eftersom jag inte måste komma på något att skriva om själv. Det ultimata bloggämnet.

Alltså. 8 saker jag inte tänker ge en chans.

1. KENT
Aldrig aldrig aldrig.
Jag hoppas fortfarande att jag ska vakna upp och höra att de inte finns på riktigt. Lite som min återkommande mardröm om han med kroksabeln som jagar mig mot bergskanten i öknen.

2. LOST
Hur i helvete kan man i evighet var försvunnen på en ö?

3. DJUR
Tro mig. Jag gillar djur. På tv. På zoo. Bakom galler. I det fria. Men inte nära mig.

4. THAILAND
Så jävla fantastiskt kan det inte vara. Och är sjukt trött på att höra om det.

5. TEQUILA
Och ja, jag har gett det chansen. Mer än en gång men det är min lista och jag bestämmer. Aldrig igen ska det ges chansen.

6. MONA SAHLIN
Talande tuppar får hålla sig till Robin Hood's tecknade version. Allan i dalen för er som inte kommer ihåg.

7. ÅL
Fisk är gott. Simmande ormar är äckligt.

8. CLOWNER
De är inte kul. De har aldrig varit kul. Enda gången det är kul när någon ramlar är när det är av misstag. Och då är det jättekul.


A.

7 Comments:

Blogger Ninde said...

Simmande ormar är jätteäckligt! Kent, Lost och Mona har jag heller aldrig fattat vitsen med. Men hur kan du inte tycka om djur? Hundvalp. Katt. Häst...:(

3:58 em  
Blogger A. said...

Jag tycker om djur. På betryggande avstånd. Är ju lite rädd för djur...

4:07 em  
Blogger Ninde said...

Jag med. Fast själv är jag mer rädd för de än mänskliga djur som förekommer på tex derbyn än en kull med kattungar. Men det är jag det..

4:30 em  
Blogger A. said...

Jo det finns ju gränser av rädsla så klart... vissa djur är jag mindre rädd för som tex kattungar. Andra som derbydårar och krokodiler är jag mer rädd för...

4:33 em  
Blogger Annalyza said...

Läbbig lista.
Kunde ha varit jag som skrivit den.
Men det var det inte va?

12:58 fm  
Blogger A. said...

Annalyza: Jag tror inte det. Eller var det det?

1:01 em  
Blogger Annalyza said...

A: Inte vad jag kommer ihåg. Scary....

8:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home