tisdag, november 20, 2007

Förlåt..

Jag hade fel när jag berättade om min herrgårdsvistelse. Det var ingen vinprovning. Det var champagneprovning. Jag ber om ursäkt för att jag vilseledde er.
Mitt fel. Sorry.

Nu har jag lite bråttom för jag ska bjuda Le Twin med flickvän och mamma och pappa A på restaurang och underhållning*

När jag kommer tillbaka från det ska vi tala om badtunnor, champagne, sablar, 5-rätters middag och lite choklad. Och hur man får en kollega chockad.
Men det blir senare ikväll. Ok?

A.

* Inte bara den som jag står för.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Champagneprovning?! Nä nu..
Vissa får jobba över. Andra får prova bubbel på arbetstid. Inte rättvist alls... :(

6:19 em  
Blogger Ängeln said...

Var det telecom?

Hmm överväger allvarligt att lämna It/telecom träsket.. men sjampajne är ju ett skäl att överväga att stanna...

9:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home