torsdag, november 15, 2007

Min squashkarriär kan vara över...

Inte för att jag vill. Inte för att jag har lust.
Men för att jag blir tvingad till det.

Anledningen är att jag helt enkelt är en storlek* för stor för Le Twin just nu. Utan att göra obehagliga krigs eller intags-kopplingar så slog jag honom lika enkelt som tyskarna bröt igenom Maginotlinjen**.

Han är nu rosenrasande och en dålig förlorare och ska aldrig spela igen. Jag är helt enkelt för bra just nu.


A.

* Tolka det som ni vill
** Fransmännens moral var väl sådär men vem gillar egentligen Fransmän?

Ps. Igår såg jag i brist på annat på Sex and the City. Ser inte hon Carrie ut som en häst? Kom konstant på mig att tänka på Klarabella i Kalle Anka.

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha,ha det gör hon faktiskt. Vet ingen kille som tycker att hon är "all that". Hon kan se fan så sliten ut ibland med. Kanske just därför hon blivit så poppis. Hon ser mänsklig ut liksom ;)

10:54 fm  
Blogger A. said...

Är hon så poppis hos någon annan än hos tjejer som önskar att de hade lika många skor?

10:57 fm  
Blogger Ninde said...

Är seriens målgrupp trettioåriga singelkillar som följer den i hopp om att hitta ledtrådar till hur tjejer tänker? ;)

11:07 fm  
Blogger A. said...

Hmm... Du tänker så... ;-) Men ja.

11:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home