torsdag, november 08, 2007

Något ni saknat sista 6-7 månaderna.

En rapport om kollegor.
Men nu är det dags.

A har av någon anledning blivit lite av ett samtalsämne under fikarasterna samt under gårdagens lunch.

Igår tex. Vi sitter och äter ett par stycken när min kollega säger. "...A, jag tycker att du varit väldigt fin nu sista veckorna..."
Alla skrattar. Jag blir generad.

Idag när vi sitter och fikar.
Samma kollega.
"...A, hur lång tid tar det egentligen att fixa din frilla. Lite spretig sådär. Men väldigt fin. Tycker ni andra inte det?..."
Alla skrattar. Jag blir generad.
Kollegan fortsätter med att det är så kul med lite friskt yngre blod på avdelningen. Att det verkligen behövdes.
Uttrycket "Våra småttingar" kan ha används.
Alla skrattar.
Jag blir inte generad. Jag är redan det.


Just ja, det är en han....


A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men du e fin, A. Å jag e en hon.

8:56 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha frågan är om han vill ha dig-eller va' dig? ;)

12:22 em  
Blogger A. said...

Zany : Sånt gillar jag :-)

Ninde: Va hoppas jag...:-)

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home