måndag, november 12, 2007

Fredagskvälls kommentarer...

Situtation 1.
Tjejkollegan blev lite full och slängde ur sig omdömen om folk.

- XX, Du ser ut som en slemmig fransman.
- YY, du ser ut som en hårig strandraggare.

Kollega XX och YY säger då. Men A då?
- Det är mer artist över honom. En lite tuffare kille i ett pojkband

Ser det som jag vann den duellen. På knock-out...

Övriga
- Hot Shots. Säg att du skämtar med mig. (Bartender)

ZZ- En cola tack.
YY - Du sitter inte vid mitt bord och dricker cola. Häll i rom i den...

- Jag tror jag klär i hatt. (A)
- Du skulle se ut som ett barn i en gangsterfilm. Tragisk alltså. (XX)

- Stureplan. Vid den här tiden? Ni borde sova. (Gammal taxichaufför)

A.
-

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kollega XX och YY säger då. Men A då?
- Det är mer artist över honom. En lite tuffare kille i ett pojkband.

HAHAHAHAHA

10:14 em  
Blogger Ninde said...

-Vilken a? Jaha, du jobbar med "pojkbands-a?"
-Aldrig hört talas om.
-Nej, men han var tydligen stor idol någonstans i Asien innan han började hos oss...asiaterna älskade honom..

Ha ha ha .. ;)

9:58 fm  
Blogger Ängeln said...

Jo men Ninde, kommer du inte ihåg A.. som såg ut som en BBoy. En Backstreet Boy som försöker se lite tuffare ut...

http://www.thebackstreetboys.com/music/backstreet-boys

HAHAHA!!!!

10:39 fm  
Blogger Ninde said...

ängeln: Shit vilken koll du har! Hade jag alldelles glömt bort!
A-den blonde BBoyen med attityd :D
Som poster på varje idoldyrkande tonårstjejs sovrumsvägg..

Moha ha ha ha !

11:08 fm  
Blogger A. said...

C: Haha.. :-(
Ninde: Haha :-(
Ängeln: Haha :-(
Ninde: Igen. Haha :-(

12:49 em  
Blogger Ängeln said...

Stureplan? Vid den här tiden?
Ni borde sova.

Var det för att ni var unga eller gamla kan man ju fråga sig? Men avdankade BBoys som dricker Hot Shots borde onekligen vara hemma pga ålder..

2:04 em  
Blogger A. said...

Hmm... för unga var ju min tolkning. Men tänkte kanske inte klart vid den tiden..

2:22 em  
Blogger Peppe said...

Hahah! Fulla kolleger är roliga. På förra jobbet var det en tjej som blev full på julfetsen (duh) och jämförde alla chefer med djur. Min blev en råtta, en annan en anakonda och en tredje en gädda. Cheferna var icke sjukt roade...

8:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home