tisdag, december 11, 2007

A köper hus...

Jag har flyttplaner.
Eventuellt ska jag lämna The Northern Hoods för att byta jaktmarker. Frånsett att jag måste hitta en massa nya affärer som mataffärer, favoritpizzerior och sånt så finns det ju vissa småsaker som måste lösas.

Som tex hur vill jag bo. Och nu har jag nog kommit på det.

Den här artikeln tilltalar mig. Jag skulle vilja bo i ett sånt här hus...

http://www.e24.se/branscher/fastighetbygg/artikel_137413.e24


Kan ni tänka er mig i en liten mössa med en spade i handen?

A.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

När jag var liten fick jag ett konduktörs-kit i födelesdagspresent. Det var en liten pappmössa med skärm, en pappväska och en sån där biljettklippare. Kommer fortfarande ihåg hur lyrisk jagvar över det däringa. Så jag tror nog att jag kommer flytta in hos dig om du går och skaffar en järnvägsstation. Jag bara talar om. Så att du vet. Å inte funderar på vem det är som lullar runt på din station. För det är jag.

12:53 em  
Blogger A. said...

Du är så välkommen att flytta in. Jag kommer behöva en assistent som sköter spårväxlingen bland annat...

1:28 em  
Blogger Ninde said...

Tycker du ska ta och casha in centralstationen. Fatta vad många nya kompisar du kommer få som vill sova över.. :D

3:07 em  
Blogger A. said...

Jo men vill jag ha de som kommer dit för att sova som kompisar? Men skulle kunna ha bra fester....

3:42 em  
Blogger Ninde said...

Om du skulle! Kan bli väl gott om objudna gäster som stryker förbi bara.. ;)

4:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home