torsdag, maj 15, 2008

Förslag...

Någon som kan tipsa om ett extremt bra husmorstips om hur man blir av med att ha sjukt ont i hälsenorna.

Orsak: (En eller alla av dessa)

- Jag är för gammal för att spela fotboll
- Jag är för tung för att spela fotboll
- Jag har väldigt sköra och fina hälsenor
- Jag är inte gjord för att röra mig.
- Alla andra är som jag spelar fotboll med är för unga och springer för mkt.
- Jag är en gnällig fjolla.

Och förresten. Hur kan temperaturen sjunka med 18 grader på ett par dagar. Som att bo i öknen fast bara med de kalla nätterna. Och jag är ingen öken-typ. Även om jag har en fettpuckel som vilken kamel som helst. Tyvärr på magen.

A.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Du måste börja värma upp bättre innan du tacklar 90kg forward? :)

2:30 em  
Anonymous Anonym said...

Puckel på magen? Jag tänker mig i alla fall att du är mycket smärt och snygg och vältränad. Inte så att jag sitter och fantiserar om dig alltså och nu känner jag att jag har trasslat in mig lite, så hej då för den här gången.

6:06 em  
Blogger A. said...

Ninde: Kan vara så. Kommer de sluta trampa mig på tårna då? Min stortå ser ut som ET's...

Malin: Och här blev du genast min favorit!!! ;-)

8:33 em  
Blogger Ninde said...

Du får väl linka lite överdrivet, säga saker som "kanske måste amputeras" och rent allmänt spela på deras skuldkänslor. Eller så får du skaffa skor med taggar på ovansidan. Som man har mot duvor..

1:49 em  
Blogger A. said...

Nja, jobbar nog mer på stilen "jo, en vanlig man skulle nog amputerat, men den hänger med några säsonger till..."

Någon måste ju visa alla småknattar att gammal är äldst. (och nästan bäst) :-)

4:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home