torsdag, maj 15, 2008

Le Blödig...

Idag satt jag och kollade på tv. Nu vet jag hur ni som brukar läsa här reagerar.

"...TV, inte den A vi känner till..."

Men ibland så råkar jag se ett program eller två. Nu såg jag på Vänner. Det avsnittet när Joey och Rachel hånglar. Och fick jag inte en tår i ögat. Det fick jag aldrig förr.
Det måste vara så att jag blivit pollenallergiker på äldre dar.

Så jag var tvungen att sätta upp Jennifer Aniston på listan över tjejer jag är lite kär i.
Tillsammans med Elisabeth Shue och Lisa Ekdal.

A

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lisa Ekdahl? Fo' real? Varför? Förklara dig :P

11:15 em  
Blogger A. said...

Jag såg henne på tv och tyckte hon såg ut att behöva en kram. Och så hade hon rätt snygg häck...

10:16 fm  
Blogger Ninde said...

Håller med ida där. Jennifer Anniston kan jag förstå. Men Lisa Ekdahl? Där sjönk du i min aktning ;)

1:36 em  
Blogger A. said...

Ninde: Åh nej!!! ;-)

1:52 em  
Anonymous Anonym said...

Lisa Ekdahl har ju samma ondhets faktor som Klyftan och Carola. Skärp dig!

7:10 em  
Anonymous Anonym said...

Men jesus christ, jag trodde jag var den enda som fick den reaktionen av det vänneravsnittet, och ja, Jennifer Aniston är lätt med på listan, har varit länge och kommer fan alltid vara

//Fabbe

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home