onsdag, juni 25, 2008

Onsdag

Idag är A laddad.

Ska träffa konkurrenten som köper kunder och tror att A ska lägga sig platt på rygg för de är amerikaner i grunden.

För att tala deras språk. I don't think so...

Ringa och mästra om/kräva att man ska tala olika språk i olika instanser. Skulle inte tro det. Sätt rätt man på rätt plats hos er.
Hitta på egna ingångar in i organisationen. Skulle inte tro det...

Jag är sjukt laddad. Ska tagga ner lite innan jag kommer dit tror jag.

Känner mig som inför tjurrusingen i Pamplona.*


A.

* Eller som jag tror jag skulle känt mig om jag skulle sprungit. Alla får vi adrenalinkickar av olika saker ;-)

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Go get them tiger.. ;)

..och sedan vill vi ha en fullständigt rapport om hur de tiggt och bett om nåd..:)

2:50 em  
Blogger A. said...

De bad inte om nåd men antecknade lydigt. Och ärligt, jag var nog lite hård i överkant. Men man ska inte luras av mitt pojkaktiga utseende hehe...

5:32 em  
Anonymous Anonym said...

Härligt med ngn som kan vara hård:) Jag skulle behöva en sån chef...

12:25 em  
Blogger A. said...

Jag kan gärna bossa lite med dig;-)

1:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home