torsdag, juli 17, 2008

Alltså det här är faktiskt lite coolt..

Jag har aldrig visat mig på bild i Le Blogg. Jag kan ha tjatat om mitt hår.
Kanske.
Och förövrigt är det dags att klippa det idag eller imorgon.

Nu till det coola. I förrgår kommenterade jag att jag skulle äta lunch i Kungsan. Skämtade lite med Moi om hur hon som också skulle äta där skulle känna igen mig.
Och vi har aldrig, vad jag vet i alla fall träffats.
Sen kan man läsa det här.

Jag är imponerad. Sjukt imponerad.
Och hur fan kom du fram till det?


A.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

stockholm är litet. och jag är hon i svart kjol och randiga tröja, som ser (och är) sur och förbannad.

11:07 fm  
Blogger A. said...

Haha... Då ska jag passa mig. ;-) Inte ska du vara sur. Onödigt.

Kan roa upp dig med en rolig historia om du vill?

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

vissa människor...jag tål de icke!

kör hårt, så får vi se om det funkar ;)

11:20 fm  
Anonymous Anonym said...

I'm just that good. ;-)

11:30 fm  
Blogger A. said...

Moi: Jag är fan imponerad ändå. Hur bra du än må vara ;-)

11:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Ensam kille i lagom ålder, blont hår och röd tröja. Så svårt var det faktiskt inte. Sen råkade jag gå förbi just det hörnet på väg tillbaka till jobbet. Deduktion och slump i en lyckosam kombination.

Och så är jag sjukt smart också, men det är ju underförstått. ;-)

12:39 em  
Blogger A. said...

Vi går på sjukt smart! Tycker att det är helt jävla fantastiskt bra gjort.

Jag är impad.

12:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home