söndag, juli 20, 2008

Hur kan

En eller två öl på en uteservering i fredags sluta med att jag kommer hem klockan 04.00. Karaktär är uppenbarligen inte mitt starkast lysande karaktärsdrag. Men kul hade jag.



...alla i hela Sverige vara på IKEA igår?



...Det vara så jobbigt att snickra* ihop en Gorm?

...Kan jag göra av med såna enorma mängder glödlampor. De går hela tiden. Läge att börja sova utan en lampa tänd på nätterna? Jag är trots allt 27 år gammal...


A.



*Och med snickra menar jag naturligtvis att sätta ihop IKEA-möbeln.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

är du 27 år? (med tanke på att det står 30 i presentationen alltså och ja, jag är kroniskt nyfiken, jag med.)

7:21 em  
Anonymous Anonym said...

utan lyse..brukar bli trevligt då när man får känna sig fram.. :)

9:42 em  
Blogger A. said...

Nja... har nog hunnit bli lite mer. Än 30 alltså... ;-) Skulle bara se om ngn reagerade. Och visst gjorde någon det :-)

Anonym: Beror ju kanske på vad man känner efter och hittar?

2:11 em  
Blogger Ninde said...

Kanske får du börja med såna där nattlampor folk köper till riktigt små barn? Kanske drar de mindre.. ;)

10:13 fm  
Blogger A. said...

Du menar någon som lyser med ett litet rosa sken...

Kan jag redan ha ;-)

10:25 fm  
Blogger Ninde said...

Ett "My little Pony" ljus? :D

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home