tisdag, juli 22, 2008

Hur ser ditt kontor ut?


Ungefär så här ser mitt ut...
A.



8 Comments:

Blogger Brave new world said...

mitt ser ut ungefär samma ;)

4:01 em  
Blogger 404 said...

Jag vet inte hur mitt skrivbord ser ut just nu. Tror de håller på att göra om lite vid det. Du vet, sommarlovet är låååååångt... :)

4:52 em  
Blogger Ninde said...

a: *Tss* lovely. Men knappast något semestersubstitut..? ;)

5:18 em  
Blogger A. said...

D Brave: Om man läser min förkortning av ditt namn blir det ett bra smeknamn ;-) Låter bra om ditt ser likadant ut ungefär. Mitt är strålande...

404: Du är diskvalificerad från att deltaga. Du vet inte hur ditt ser ut...

Ninde: Nej inte alls. Men vissa försöker få det här landet att gå runt... ;-)

5:41 em  
Blogger S said...

Jag tycker att du har ett fantastiskt kontor! :)

8:46 em  
Blogger Ninde said...

Genom att bättra på brännan på le Soldäck? Och vad var det i det där glaset på bordet egentligen..;)

8:34 fm  
Blogger A. said...

S: det tycker jag med. Gillar det verkligen ;-)

Ninde: Bubbelvatten. Vid den tiden i alla fall...

9:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Mitt kontor har en öppen spis. Det är jag galet glad för när det bara är tretti grader ute. Mmmmm....eldaaaaaa.....

2:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home