torsdag, augusti 28, 2008

Torsdag

Efter en mkt bra födelsedag där antagligen favoritpresenten var ett pärlhalsband av min guddotter i mina favoritfärger* som jag naturligtvis hade på mig resten av kvällen så har jag flängt.

Flängt som en tok. Men imorgon är det fredag. Då ska jag bara till Örebro.
Har laddat upp med roliga historier.
Mitt mål är att få se en glad Örebroare som är positiv.

Annars vann jag en flaska vin på teammötet igår för Sommarens prestation.
Jag fick priset med motiveringen.

"Sommarjobbaren. A är kvar när de andra lämnar skeppet"

Som att jag inte gärna hade haft semester. Och dessutom när Le Boss säger att han egentligen var ute efter en öltunna istället för en flaska vin för det passar mig bättre undrar jag vad de har för tankar om mig.


Och ni kan ju gissa vilket smeknamn jag fick direkt efter det med tanke på att jag är yngst också.
Fan.


A.



* Tydligen är det samma sak som alla regnbågens färger och några till.

9 Comments:

Blogger Ninde said...

Sommarjobbaren? Ha ha ha..:D

Fast coolt med pärlhalsband av guddottern. Antar att alla godismutor har givit resultat..;)

1:04 em  
Blogger A. said...

Japp. Jag är favoriten. :-)

Att hon gjort det själv påpekades noga!

Och japp. Fick mail idag till sommarjobbaren. Som just nu utvecklats till sommarbarnet. Inte alls nöjd. :-)

1:16 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha,ha..vänta du. Snart kommer de börja kalla dig sommarfågeln..:D

Du kan ju förekomma dem alla genom att börja signera internt med:

"Baby A" ;)

1:22 em  
Blogger A. said...

Baby A? Nästan vad damerna här kallar mig. A baby... ;-)

Typ i alla fall...

4:02 em  
Blogger Ninde said...

He,he jadu det är hårt att vara yngst. Eller som fransmännen säger:
"Dur dur d'être bébé";)

http://www.youtube.com/watch?v=jb60DqiMQd4

4:18 em  
Blogger A. said...

Damerna syftar inte på att jag är yngst hehe

4:27 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

4:37 em  
Blogger Ninde said...

...utan att du var mest "office babe"..:D

4:51 em  
Anonymous Anonym said...

I Örebro har jag bott i två år. Du kommer inte hitta någon positiv där. Believe me.

10:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home