torsdag, augusti 21, 2008

Strax dags...

Att lämna hotellobbyn och promenera till Gbg's central för att åka tåg hemåt.
Den här gången var Gbg kallt och blåsigt. Men det finns en sjuk massa snygga tjejer att titta på.
Förra gången var Gbg sjukt varmt och inge blåsigt alls.

Nu till tågresan så har jag ett par önskemål. Jag får nämligen åka 2:a klass hem.
En snygg business woman vid samma bord.
Inga barnklasser på väg hem från Liseberg.
Inga djur.
Och att mitt batteri håller hela vägen.

Och inga förseningar.
Det har jag inte tid med. Ikväll ska jag vara den snälla farbror A. Brorsplastson ska tas med på bio, mat och godis. Han väljer allt.
Visst är jag snäll. Men inte så snäll. Han fick det i julklapp... ;-)

A.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Julklapp i augusti? Kanske snällt. Men definitivt inte snabbt..;)

1:19 em  
Blogger Ängeln said...

Låter lite som A försökt skjuta äventyret på framtiden i förhoppningen att knatten ska glömma bort presenten..

1:51 em  
Blogger A. said...

Ninde: Lite sent. Men vi har inte lyckats hitta en bra film. ;-)

Ängeln: Icke... hehe

2:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home