onsdag, augusti 20, 2008

Le Tåg,..

Läste för någon vecka sen att Ninde hamnade bredvid en hunk på tåget till Hemstaden. Och någon annan som åkt en så trevlig tågresa.

Jag blev inspirerad. Sitter nu på tåget ner till Götelaborg. X2000.
Flott ska det vara.
Och frånsett den nariga tonårskillen som sitter snett emot mig så har jag en rätt läcker business woman framför mig.
Jag tjuvsneglar lite ovanför datorns kant på henne. Kan nog bli en trevlig resa.
Om någon bara får tyst på den lilla pudeljäveln som skäller och väcker det lilla barnet som gråter.

Var jag är? Någonstans söder om Södertälje fast inåt landet.


A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

"you dirty devil"...ha ha ha
lååååång resa kvar om du är vid södertälje ;)
Ha så kul........

9:53 fm  
Blogger Ninde said...

"Tjuvsnegla"? Min hunk pratade glatt hela resan ju... ;)

10:52 fm  
Blogger A. said...

Anna: Devil? Dirty? Me?
Vart en alldeles utmärkt resa tack...

Ninde: Nja, har ju faktiskt jobbat på tåget. Försökt låta viktig. Jävla otur att alla samtal handlade om sånt jag inte fatta hehe... Måste ha imponerat.

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home