tisdag, augusti 12, 2008

Vart har A tagit vägen?

A är nästan försvunnen från Le Blogg.
Nästan så man skulle misstänka att han hade semester den här veckan om det nu inte ringt konstiga samtal till honom hela tiden... Typ från kunder och internt. Inte bra alls. Jag är inte nöjd.

Och dessutom är OS kass. Ett jävla repriserande av saker jag redan sett flera gånger. Det finns en anledning att jag är upp halva nätterna och lever på koffeintabletter för att inte missa en endaste minut.

Jag skulle nog kunna berätta en massa om vem som nu officiellt är usel i golf. Vem som dricker mest Fishermans friend shots.
Eller hur full Lillbrorsan var. Tom att han var så full att han fick skicka ett sms om att fråga om vi var på samma förfest kvällen innan.

Men det får vänta. OS på tv.

Veckans fråga. Är det bara jag som tror att Alshammar är immun mot kallsupar? Annars är hon ännu mer imponerande...


A.

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Hon har nog en och annan sjöjungfru i släkten. Has to be..;)

5:34 em  
Anonymous Anonym said...

vilken tur att sprattlade till med lite livstecken, funderade på om du blivit skogstokig under semestern och totalt övergett oss :)

Jag tycker för övrigt att väldigt många av os atleterna verkar vara lite genmanipulerade, kan människor verkligen skutta,hoppa och vrida sig på det där sättet...

7:52 em  
Blogger A. said...

Ninde: Vad elakt sagt av dig. I like... :-)

Dot: Var inte orolig Dot. Jag lever och sprattlar till lite då och då... ;-)

Vanliga människor, såna som jag, kan inte göra sånt. Konstiga människor som aldrig haft ett liv kan...

8:43 em  
Blogger Ninde said...

Inte då. Sjöjungfrur är väl söta. Elakt hade varit att likna vid en valross...

5:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home