torsdag, augusti 07, 2008

One of those days

Vi har behandlat det förut.

Idag är det stackars Lois Lane som vänder sig till A om att hon har tråkigt.

Inte för jag vet hur jag har fått rollen som allmän uppiggare. Men jag tar den.
Stackarn är tillbaka på jobbet. Kan ju inte vara skoj. Mammaledig ett år.
Sen semester.
Att jag jobbat hela sommaren är inte samma sak. Klart det är synd om henne.

Hon har visst surfat slut på Internet. Det oändliga Internet.
Som förövrigt är det största myten frånsett att man kan se Kinesiska Muren från månen.

Jag vill inte kasta sten i glashus. Jag tycker genuint synd om henne.
Det gör jag.
Men Internet surfade jag slut på redan i början på juli.

Men några tips ska jag ge henne.
  • In på youtube och sök på Natalie Imbruglia+torn+mime. Sjukt kul. Och bra.
  • Urbanlegends.about.com. Kommer få dig att sluta skicka kedjebrev. Och tro att Bill Gates tänker dela ut sin förmögenhet till dig bara för att du skickar ett mail.
  • Alla möjlig fotbollsidor. (Okej. Kanske ett långskott*)
  • Klicka in på collegehumour.com och sträck se deras serie - Hardly working.
  • Eller varför inte denna. http://www.collegehumour.com/video:1825142 En dokumentär om "Walk of Shame"

Det näst sista förslaget är väl kanske lämpligast.

Men vi kan ju enas om att det är lite synd om dig. Det är helt okej. Jag har ju ändå vart ledig en dag i sommar.

A.

* extra poäng för Göteborgshumor?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag känner mig redan gladare. nu behöver jag bara läsa det här inlägget en miljon gånger till så är dagen slut! hurra...

10:18 fm  
Blogger A. said...

Kolla filmerna Hardly Working. Klar rekommendation.

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home