tisdag, juli 29, 2008

Le Stiltje...

Igår vid den här tiden. Bad i Mälaren vid strand i Sthlm.
Idag vid den här tiden - Inget.

Denna dagen inte ett liv som Melker sa. Och jag tror det var den här dagen han pratade om.

Ingen ringer. Ingen mailar. Ingen gör något för att A ska ha roligt.
Jag är inte nöjd.

Men jag har just vart på Clas Olsson och köpt en sjukt stor vattenpistol/vattengevär.
Varför?
Ingen aning men jag vill ha den.
Antar att det är vad Ebba von S skulle kalla cravings eller något sånt.


Så vattenkrig någon?

A.

12 Comments:

Blogger Ninde said...

Trist här med. Ett hederligt gammalt vattenkrig skulle inte vara helt fel. Count me in..

1:25 em  
Blogger A. said...

Ninde, jag har "pump" på min... you better run :-)

1:27 em  
Blogger Ninde said...

Hah, vattenkrigsturneringar var populära i Hemstaden. You'd better say your prayers..

*hämtar hink med vatten och lägger mig i bakhåll* he he

1:37 em  
Anonymous Anonym said...

Vi ska ha vattenkrig med grannskapets ungar ..då jäklar blir det revansch mot alla mornar man inte fått sova p.g.a deras oljud :( jag tar vattenslangen :D
sen har jag en sån där bazooka grej man kan spruta med..laddad till tänderna..he he..
Jag bor ju i Väsby så DU får passa dig ;)

1:59 em  
Blogger Ängeln said...

Tips! Vattenkrig är inte att rekommendera inomhus..

Jag vet för jag tömde en hink över pappa i köket...

2:25 em  
Blogger A. said...

Anonym: Jag förstår dig. Men du gör rätt i krig och kärlek är allt tillåtet... :-)
Måste fråga, vet du vem jag är?

Ängeln: Har gjort något liknande. Inte bra över utemöblerna med sittdynor heller. Han blev inte glad. Inte glad alls faktiskt...

2:43 em  
Anonymous Anonym said...

jag föreslår bloggträff vid vattnet, med vattenkrig :)

sol i morgon = jag lär släpa med mig 404 till badplats

2:55 em  
Blogger A. said...

Jag är på. Jag jobbar iofs men kan styra sånt helt själv. Ska bli ett nöje att kasta 404 i vattnet :-)

3:00 em  
Blogger 404 said...

A: Jag är på. Jag och Dot har inte bestämt vart vi ska stranda i morgon än, men oavsett vart det är ska det bli ett nöje att slänga dig i spat. Vältränad som jag är! :)

4:25 em  
Anonymous Anonym said...

Nej jag vet inte vem du är mer än att du skrivit att du bor i Väsby?
Har läst hos dig ett tag men aldrig skrivit nåt förrän senaste tiden.(sorry) vet att man blir pissed på såna som smyger runt utan att skriva nåt..så gör jag likadant själv ;)
Har bloggat sen 2004 så man får väl pensionera sig snart :)
Ha det gott *kram* / Anna

5:12 em  
Blogger A. said...

404: Du och vilken armé då? Vältränad hjälper dig inte. Jag är tung...
Anonym/Anna: Nej då. Stör mig inte. Kommentera om du har lust. Är bara kroniskt nyfiken hehe...

10:20 em  
Anonymous Anonym said...

Ja nyfiken ska man vara :) annars får man aldrig reda på nåt ;)
eller hur? / Anna

10:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home