torsdag, juli 24, 2008

Från och med alldeles

... alldeles strax* är jag i Sveriges 2:a stad.
Göteborg alltså.

Ni hittar mig på en uteservering på Avenyn. Eller på en uteservering på Liseberg.
Eller som förmodligen den enda som kommer ha en vitrosa-randig t-shirt på Ullevi på lördag.
Efter det antagligen på en uteservering.

Och ja, jag kommer köra försiktigt ;-)
Den som har ett bra tips på hur jag ska slippa höra på The Brats kärleksbekymmer kan ringa och berätta det. Eller låta mig läsa det här när jag kommit hem med skavsår i öronen.


A.

* Strax betyder då imorgon runt 13...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

*noterarklädseln* ska hålla uppsikt ;)

8:16 fm  
Blogger Ninde said...

Du kontrar med dina egna (riktiga eller påhittade) kärleksbekymmer så fort han drar igång..

alternativt kan du tjata om hur bra han skulle passa med den där tjejen som...(välj en du vet inte är hans typ ) varje gång han beklagar sig..;)

9:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Alltså. Jag har suttit fast på jobbet i två veckor med en 20-årig tjej som aldrig slutar prata. Aldrig! Öronen blöder. Där jag kommer ifrån småpratar man ogärna. Berätta sen hur man hanterar det bäst! Jag dör snart.

2:36 em  
Blogger A. said...

Anonym: Såg du mig? Jag headbangade inte och var inte tagen som ur en instruktionsfilm för White Trash.

Ninde: Har inga egna kärleksbekymmer. Men skulle ha testat ditt tips...;-)

Sos Alarm: Skicka henne till mig. Eller så kan du kanske ställa en avancerad fråga i stil med om U eller V kommer först i alfabetet. Kommer nog ta ett tag och fundera på det...

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home