torsdag, juli 24, 2008

En solig arbetsdags vanliga frågor...

Torsdagsfredag eftersom jag är ledig idag.

I am going down to Gorkij Park... Eller i alla fall till Sveriges baksida. Gbg.
Jag har tränat på dåliga vitsar för att smälta in. Säger "la" hela tiden.
Känner mig förberedd.

Det enda jag inte är riktigt förberedd på är solen. Det är sjukt varmt ute och det drabbar oss som slarvat med förberedelserna.
Som semester.
Eller att förstå att en blå plaststol blir kokhet på La Casa A's soldäck under dagen. Annars så måste jag säga att jag nästan gillar solen. Eller lite grann i alla fall.


Så till 10 000 kronors frågan. Hur länge ska jag orka vara kvar på jobbet idag?
Hur tidigt kan jag vara på stranden?

A.


3 Comments:

Blogger Ninde said...

Hur tidigt? Tja efter soluppgången är det väl lugnt..

2:35 em  
Anonymous Anonym said...

Antar att du gått hem nu??

9:50 em  
Blogger A. said...

Ninde: Låt oss säga vid två tiden så ljuger ingen. Soluppgången, vid den tiden sover jag min mycket nödvändiga skönhetssömn för att inte skrämma barn på stranden :-)

Anonym: Du har så rätt!

9:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home