måndag, augusti 04, 2008

Le frisk...

Ni kan andas ut. Jag har överlevt och friskförklarat mig. När det gäller den fysiska hälsan alltså. Nu ska jag bara se till att återerövra min plats i La Familia.

Sen kan vi konstatera att sedan Göran P lämnade politiken har humornivån sjunkit.
Detta är inte så kul.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3027163.ab

På Görans tid var politiken roligare. Okej att han inte visste om det själv men alla älskar ju en mytoman* innerst inne. Lite som att det är roligt att leka med elden. Man måste bara erkänna det för sig själv.

A.


* Och sen finns ju alltid försvaret. "Det är så jag minns det hela". En förklaring jag gärna använder idag. Så tack Göran.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Det är så jag minns det hela". -genialiskt!!! Måste börja använda mig av det...tack för tipset ;) / Anna

6:01 em  
Blogger A. said...

Anna: Jo, han har haft vissa poänger hehe..

9:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home