måndag, januari 12, 2009

Roligt och mindre roligt...

Efter att ha avnjutit en Kina-fredag til lunch dröjde det länge innan jag fick äta igen. Typ vid halv tolv. Anledningen var Moi som tjatat som fan om att vi skulle ta en öl och vem är jag att säga nej... :D Men trevligt var det. Och jag är rätt glad att jag inte jobbade som hon gjorde utan gick hem.

Lördag. En ledig lördag. Och naturligtvis dåligt väder. Som avklarades i en grymt oversajsad fåtölj hos en kompis medan det satt åtta pers i den lilla soffan. Som vanligt vändes allt mot värden som vart hånad i ca tre timmar. Också kul.

Söndag. Och via Statoil upptäckte jag att min bil var blå. Det var kul. Sen somnade jag i soffan och vaknade för sent för att orka gå och lägga mig.

Det var de roliga sakerna. Idag kom de tråkiga. Massa massa massa varsel på jobbet. Not fun. Not fun at all...
Trist eftermiddag alltså...


A.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ajfan...

Men är ínte medelåldern hög eller erbjudanden väldigt bra?

11:36 em  
Anonymous Anonym said...

Min minnesbild är så klar en annan, men det är väl föga förvånande.

11:11 fm  
Blogger A. said...

Ängeln. Nja... Inga erbjudanden alls... tar inte varför här. Men någon har gjort bort sig...:D

Moi: Knappast överraskande....

1:34 em  
Anonymous Anonym said...

Hmmm värst vad krypisk du är... självfallet väldigt nyfiken!

1:51 em  
Blogger emster said...

Fan varsel är bajs.

Hajade inte det där med blå bil. Har du inte haft din bil länge? Vet du inte vad blå är?

3:36 em  
Blogger A. said...

Varsel är bajs ja...

Nja mest att den var så skitig att jag trodde bilen var grå. Men hade ett svagt minne att när jag hämtade den för något år sen var blå... Jag hade rätt...

4:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home