måndag, mars 02, 2009

Sömnsjuka

Jag kommer på allvar inte ihåg när jag var så här trött sist.

Kvällsträningar och kvällsmatcher kommer ta död på mig. Inatt låg jag och kollade på jag vet inte vad på tv fram till 04.00. Och åt godis.
I sängen.

Hur fan somnar man om man tränat sent.

Annars är allt bra. Utom att jag inte förstå hur det alltid är de svenska skidåkarna som är sjuka. Lite som när Anja har problem med att backen är för brant. Att det är för mycket snö.
Att det är för lite snö.
Att hon egentligen inte har satsat på VM.

Den enda som får godkänt är Kermit Södergren. Och Fredriksson. Nu har du brutit dig ur landslaget. Brutit dig in i landslaget. Brutit dig ut igen.
Det räcker nu. Okej.

Nästan så jag saknar tiden när svenskar var nöjda med att få vara med och inte bara skyllde ifrån sig.

För övrigt är det här klippet det roligaste jag sett på flera minuter.

http://www.youtube.com/watch?v=meyBPrUsERY

Bosse i storform.

A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

"Låg i sängen och åt godis till 04.00..." Och du undrar varför du blir hyperaktiv och inte kan sova? ;)

4:46 em  
Blogger A. said...

Det var ju för att jag inte kunde sova. Började med det vid 03.00... ;-)

8:21 em  
Blogger Ninde said...

..och det funkade bra tycker du? ;)

Inte hört det franska talesättet föressten, "Bon-bon au lit, bonjour carie" om att godis i sängen är som att bjuda in karies? Ska nog skvallra för din tandläkare..he he ;)

9:34 fm  
Blogger A. said...

Något sött måste jag ju få ha i sängen någongång ju...

9:53 fm  
Blogger Ninde said...

Aha. Du tänker så.. *LOL*

10:04 fm  
Blogger A. said...

Jepp. Lite så tänker jag. Sött har ingen dött av. Inte i sängen i alla fall. Om man inte sitter i underhuset i Storbritannien alltså...

10:16 fm  
Blogger Ninde said...

..med en apelsin i munnen? ha ha

10:42 fm  
Blogger A. said...

Apelsin, tennisboll... u name it. Vad har de inte hittats med i munnen?

10:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home