torsdag, februari 26, 2009

Träningsvärk

Jag är tydligen inte gjord för att träna fotboll. Det ger mig ont i benen.

Alltså för att inte förvandlas till Barbafet så gick jag ner till gymmet.
Jag är tydligen inte gjord för att träna på gym heller. Allt detta enorma tränande gav resulterade i att jag idag har ont i ryggen.

Ont kan ju naturligtvis översättas med träningsvärk.

Och att jag får det i benen förstår jag.
Jag vet nämligen att jag har ben. Med några muskler på.
Men ryggen. Jag visste inte att jag hade så enormt mycket muskler på ryggen.
Det var lite överraskande.

Nu ska jag åka och bjuda lite random folk på lunch. Någon som är sugen?

Och tills jag kommer tillbaka så vill jag ha middagstips.
Se så. Sätt lite fart. Ni kan inte sitta och läsa bloggar på arbetstid.


A.

6 Comments:

Blogger Ninde said...

"Ni kan inte sitta och läsa bloggar på arbetstid."Ha,ha.. För det gör ju inte du. Alls. Eller hur? ;)

10:52 fm  
Blogger A. said...

Hehe... :D Nja. Jag säger inte att jag lever som jag lär...

12:52 em  
Blogger Jäl said...

Korv med bröd. gott

2:59 em  
Anonymous Anonym said...

Har sagt det förut & säger det igen....
http://ninniskok.blogg.se/

3:32 em  
Blogger Ninde said...

Ät ute. På någon annans bekostnad. Det tänker jag göra ikväll. Gratis brukar vara gott..;)

4:42 em  
Blogger A. said...

Jäl: Ja, det är ingen dum ide. Ingen dum ide alls.

Ninni: Jag vet... ska kolla direkt ;-)

Ninde: Alla har det inte så bra. Strö salt i såren bara...

4:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home