onsdag, oktober 14, 2009

Onsdag...

Efter en massa bra tips om vad jag skulle göra så provade jag några igår.
Ragga tjejer på nätet till exempel.
Tyckte jag hade ett vattentätt case.
Svårt sjuk. Lite ynklig. Behöver tas om hand. I lagom ålder för någon. Smalare och slankare än någonsin. Och inte asful i alla fall.
Det visade sig att det kostade pengar.
Och att jag inte hade ett enda kort hemma tillgängligt där jag var nykter. Alltså fick vi lägga det på is.
Tills vidare i alla fall.

Jag är numer grymt bra på att svälja tabletter. Till och med utan krossare och flinka halsklämmare.

Nu snart promenad. Sen ska jag bara leka med datorn resten av dagen. Om det blir så roligt. Men i kombination med alla lekprogram på tv så kan ju datorn inte vara så hemsk. Dock verkar många kompisar ha ett problem med msn på jobbet. Jag stör tydligen.

Nu dagens andra frukost och näringsdryck. A hade igår avancerat upp till 70,6 kilo. Inte illa alls. Det är lite mindre än Stefan Holm.


A.

7 Comments:

Blogger Jäl said...

Gott att du mår bättre! Men nu finns det inga ursäkter till att inte blogga och få mig på bättre humör på jobbe!!

1:02 em  
Blogger Serafim said...

Skulle det vara en fördel att vara nykter på bilden?

Alltså tycker jag att du borde ta tag i nätdejtandet igen. Bara för att roa oss om inte annat..

1:23 em  
Blogger A. said...

Jäl: Sant ska skärpa till mig. Men le blogg har bråkat lite idag. Imorgon...

Serafim: Hm , ja det är långt ifrån säkert att jag ser bättre ut nykter. Annars är jag som snyggast i mörker. Men de korten blir inge bra... Skulle nog behöva bli uppraggad på nätet först. Men ska inte ge mig ;)

5:56 em  
Blogger Skitsur said...

faktiskt, håller med Jäl. Tänk på oss stackare som är fast i den grå ekorrshjulsvaraden utan vare sig dag-tv eller datingsidor!

9:33 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Låna nå´n annans blid? Braddan, tex... Själv hade jag ju hakat på med en gång!

9:36 em  
Blogger Serafim said...

Precis! Trodde du att du skulle vara ärlig???

9:57 em  
Blogger A. said...

Skitsur: Ja, det hade jag inte tänkt på. Jag har ju båda två. Även om jag inte är så förtjust i något av det just nu.

Fru R: Aha. Är det så man gör...

Serafim: På något sätt trodde jag ju att jag skulle vara det... Men det kanske är helt fel? Jag är så orutinerad... ;-)

11:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home