måndag, mars 08, 2010

Shopping weekend...

Då har jag lärt mig att Barbiedockor är dyra.
Glömmer man ett barns födelsedag så måste man kompensera när syrran fyller år.
Nu behöver jag inte tvätta kallingar eller strumpor på ett bra tag.
Och så den stora shoppingen.
Pricken över i:et. Grädden på tårtan. Dipsåsen till chipsen. Eller paraplyet i drinken. Välj själva.

En ny laptop. Svart, blank och snygg.

Inte illa.


A.

Ps. Om det kom en Barbiefilm skulle jag se den. Allt går ju på att klä av och på henne...

3 Comments:

Blogger Ninde said...

...och du vet att du inte bara kan köpa en Barbie va? Hon måste ju ha en häst och en hund och ett hus och...;)

2:17 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

2:17 em  
Blogger A. said...

Ninde: Jag vet... vart jäkligt dyrt ;)

2:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home