onsdag, april 14, 2010

Heute

Idag har jag två saker bokade.
Frånsett jobbet som man tydligen ska till varje dag.

1. Byta däck på bilen.*
2. Klippa mig.

Nu låter det ju positivt. Men inte när jag har årets bästa hår dag. Så kan det inte vara.
Annars har jag världens svalaste rutiga brallor idag. Jag är nog modernast av alla på hela södra sidan stan som jobbar med telekomgrunkor...

Bara så ni vet. Nästan så jag borde sitta i solen och bara se bra ut istället.

A.


* Ja, inte jag. En däckkille. Eller däcktjej som det var sist.

1 Comments:

Blogger Ninde said...

Rutiga brallor alltså. Har du varit och botaniserat i någon golf/curlingaffär nu? ;)

http://mobil.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/os2010/article6665423.ab;jsessionid=898AE2E0C7D79509C94A762ACB05415A.mobila

11:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home