onsdag, mars 24, 2010

En liten anekdot...

Tyckte det var dags för det.

I måndags efter ihärdigt snöande skulle jag bara snabbt ner till macken på morgonen.
Vilket alltså betyder att jag inte orkade skrapa rutorna ordentligt.*
Nere vid övergångsstället så kommer jag dessutom på den utomordentligt dåliga iden att spruta ner rutorna med spolarvätska. Klet och klegg på hela rutan.
Mitt utseende (ur bilen alltså) går från okej till uselt och givetvis håller jag på att ramma en gubbe som kliver rakt ut i vägen utan att se sig för.

Jag vet att jag gjort fel och ska hissa ner rutan för att be om ursäkt. Rutan är fastfrusen.
Jag får öppna dörren och be om ursäkt.
Otroligt pinsamt.

Och dessutom en kompis till min granne. Han var inte nöjd. Inte alls.

Så sensmoralen är att skrapa rutorna. Eller sikta på något billigt.
Men Brandon skulle aldrig ha gjort detta.


Nu Kebabonsdag!


A.

*Jo jag vet. Dumt som fan.

1 Comments:

Blogger Ninde said...

Nej, Brandon skulle inte ha gjort det. Speciellt som det snöar så ofta i Bevvans Berg...;)

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home