lördag, april 17, 2010

Onsdag - Spanien

I somras planerades två resor för A.

En med familjen för att fira Pappa A's 60-års dag i Lissabon. Då låg jag på sjukhus och såg till att ingen kunde åka.

Den andra var ner till Marbella, Spanien med kompisarna. Den skulle gå av stapeln på onsdag. Nu mår jag bra dessutom.
Vad fan händer då?

Om Island ser till att jag inte kan åka så kommer jag för alltid hata ön. För alltid.

Och ja, jag betackar mig skämt som "Isländska ekonomins sista önskan var att få sin aska utspridd över Europa" jag tar det inte ens som ett skämt om ni skriver dit en glad gubbe som jag annars älskar i slutet.

Det här är det enda jag sett framemot sedan sommaren på året 2009, även känt som skitåret...


A.

4 Comments:

Blogger Serafim said...

Hmm du får ta och knäppa händerna bakom ryggen och boka en bussresa nästa gång.

Jaaaa det ÄR synd om dig!

3:19 em  
Anonymous Penny said...

I hear you.

Jag har en resa inbokad till New York på onsdag morgon.

Det är aldrig för sent att ge upp.

8:27 em  
Blogger Ninde said...

Håller med Serafim. PRO har säkert nån trevlig busstur du kan hänga på..;)

2:12 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Med tanke på frånvaron på inlägg, antar jag att du kom iväg till Spanien. Sweet. När du kommer hem, kan du låta väskorna stå kvar i hallen och börja blogga direkt.

9:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home