torsdag, maj 06, 2010

Nudå...

Efter en vecka i Spanien med varierat resultat på golfbanan. Växlade mellan ganska uselt och uselt så är jag tillbaka.

Jag har mått lite risigt och idag vid besök på det stora sjukhuset slängde de på mig en ny medikament. Som tydligen på alla sjukhus utom det jag går till kombineras med den som jag får. Men inte för mig inte.
Förrän idag. Verkar nästan som de vill plåga mig.

Sen när jag får medicinen så är man nästan alltid två i samma rum. Som ligger där med varsin droppslang i armen. När jag kom in i dag låg en väldigt läskig människa där.
Med risk för att låta extremt rasistisk så var det den största svarta man jag sett. Med en tatuering som det stod "Outlaw" på ena armen.

Jag var livrädd. Tror inte jag skulle ha brottat ner honom. Och dessutom sov han som en stock.
Och snarkade så jag trodde det eka.
Jag lät honom hållas.

Snart mer om Spanien. Men några teasers.
Alla killkompisar vet inte sitt eget bästa i fråga om gogodans.
Hur mycket prostituerade finns egentligen i Spanien
Och är maten så jävla god egentligen där nere?

A.

11 Comments:

Blogger Ninde said...

Säker på att det "var en kompis som"? ;)


And just for the record. Säker på att du hade brottat der honom. Om du ville.:)

9:32 fm  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Omdömet brukar försvinna som Borttappat Gods på såna där resor. Svart å stor? Vilket sjukhus var det du låg på , sa du? :P

10:23 fm  
Blogger A. said...

Ninde: tror faktiskt inte jag skulle gjort det ;-)
Grannfrun: Bara för sakens skull, jag ligger inte på sjukhus men jag var på Danderyd ;-)

1:20 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

åh fan. Går det buss från väsby till danderyd? jag måste dit... ahuhm.

1:27 em  
Blogger A. said...

Grannfrun: det är jag övertygad om att det gör. Själv oket jag hellre bil. Men vi verkar inte åka dit av samma orsak ;-)

6:07 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

nej det hoppas jag verkligen inte...;P

9:38 fm  
Blogger A. said...

Utan att veta exakt dina anledningar så känns mina mer medicinska. Dina mer, tja, anatomiska ;-)

10:29 fm  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Vad är det du insinuerar? Att jag skulle röra vid den? Hö hö.

8:46 em  
Blogger A. said...

Grannfrun: Vid den? Ska vi diskutera vidare vad exakt den är eller släppa den diskussionen ;-)

4:02 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

ja om du inte krampaktigt vill hålla kvar vid "den" så ... ;P

4:30 em  
Blogger A. said...

Hehe, nej det är inte riktigt min grej ;-)

4:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home