tisdag, maj 11, 2010

Tog bara tre år...

Efter tre år har jag lärt mig hur man bloggar från mobilen. Inte illa.
Annars tror jag att jag jobbat mitt sweet ass av mig. Inte bra alls.
Alltså fick jag köpa färdiga chokladpuddingar till efterrätt till pizzan idag. Mat för en karl.

Idag heldagsmöte. Med glad göteborgare. Som ville kramas när vi avslutade mötet.
Vad är det med den här kramnojjan som dykt upp.
Min värsta mardröm är att pappa ska vilja börja kramas när vi ses.
Men antagligen troligare att jag vinner på Triss.
Vilket skulle innebära att jag säger upp mig imorgon.

Nu en arbetsdag kvar den här veckan.
Fram med bra idéer på saker att göra.

A.

Ps. Är det inte lite väl mycket av en kollega att erbjuda sig att gå och hämta kaffe åt chefen på ett möte där han är fem
minuter sen och alla väntar på honom? Kunde inte hålla mig från en kommentar om att det märks vilka som hon tyckte det var värt att hålla sig på god fot med. Samtidigt som jag inflikade att jag gärna tog en kopp te om hon ändå skulle gå. Rooibois. För det visste jag var slut...

11 Comments:

Blogger grannfrun spekulerar said...

you´re a meanmachine Anders=)

11:47 fm  
Blogger Ninde said...

Riktiga Northern Hoodsmän hälsar bara genom att ge varandra manligt kamratliga ryggdunkar antar jag? ;)

1:11 em  
Blogger Serafim said...

HAHAHA!!!

2:25 em  
Blogger A. said...

Grannfrun: Jag är nog mer inne på att hon fick vad hon förtjäna ;-) Mean, nja. Rolig skulle jag vilja kalla mig ;-)

Ninde: Inte alls. Eller jo typ. Hehe. Kan nog kramas om det skulle vara så, men har det ärligt inte gått till överdrift snart. Kramas okej men kindpussande kommer jag vägra. Om jag inte är full och anser att någon förtjänar en rejäl puss hehe

Serafim: Ganska bra eller hur? :-D

4:17 em  
Blogger puman said...

Vicket himla teknik-freak du är!! *skrattar*

11:14 em  
Anonymous Anonym said...

Chokladpudding? Det gillar mina ungar. Jättemanligt.
Själv fik jag en öl att fira arbetsveckans slut. Eller vänta? Jag hade visst varit ledig.
Dr M

12:25 em  
Blogger Serafim said...

Faktiskt riktigt roligt.. fick du nåt te då?

10:17 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

nu verkar det ta tre år att bara blogga överhuvudtaget.......

9:34 fm  
Blogger A. said...

Serafim: Japp fick mitt te...

Grannfrun: Du har höga krav på mig... ;-)

12:31 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

A; Har knappt börjat....... ^^

12:16 fm  
Blogger A. said...

Grannfrun: är det ett hot eller löfte? :-)

9:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home