fredag, augusti 26, 2011

Tårta på tårta...

Tårta på tårta behöver inte vara dåligt.
Inte som när jag i år var den av mig och Le Twin som var ansvarig för mat och tårta till familjefirandet.
Dock var jag slö.
Smörgåstårta följt prinsessvarianten.
Sjukt däst nu.

Sen en timmes lekande flygplan och läsandes Nicke Nyfiken för liten brorson.

Dagens Är-det-här-såna-jag-ska-träna-med-moment.
Sjukgymnastiken i bassäng. Iklädd Speedos.*
Ner i poolen kommer en gammal tant. Med rullatorn.
I övrigt så var det väl inga kandidater för någon swimsuit-calendar som jag tränar med.
Var trots min för dagen ökande ålder troligen 35-40 år yngre än näst yngsta.

Fast min kollega trodde jag fyllde 32.
Max.
Ska nog bjuda henne på lunch. :-)


A.

* av tvång pga regler. Regler följer jag. Alldeles för lite badboy för att ställa till en scen.
Speciellt när jag vet att jag ska få 12 nålar med el i ryggen strax efter...