måndag, november 07, 2011

Saker som är lite sådär...

När folk på valfritt socialt medie skriver att de igentligen menade något.
Alltså tom på telefoner finns det ju stavningskontroll. Ser så sjukt billigt ut.

Nästan lika billigt som mina favoritskor. 49 kronor på Din Sko. Sjukt sköna. Alla fanns kvar.
De är antagligen sjukt ute.

Annars kan jag konstatera efter att ha varit på NASA utställningen att Rymden inte är ett ställe för mig. Även om det är lite intressant.
Däremot frystorkad glass - Astronautkäk är min grej.

A.

6 Comments:

Blogger Ninde said...

49 kr? Du vet att Foppatofflor aldrig har varit riktigt inne utanför Ullareds-folkets vandringsleder va? ;)

10:22 fm  
Blogger A. said...

Men så jävla elakt... Hehe

10:18 em  
Blogger Ninde said...

Ja. Men sant..he he ;)

9:42 fm  
Blogger A. said...

Pure evil. Är inte nöjd med dig alls :-)

7:57 em  
Blogger Ninde said...

Inte? Så bara för att du är "The Evil Twin" har du monopol på evil då? :D

10:07 fm  
Blogger A. said...

Evil twin? Jag? Icke! Är the good son!

Utan Floppatofflor...

2:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home