torsdag, november 24, 2011

Utvecklingssamtal vs Avvecklingssamtal

Utvecklingssamtal med tjejfen. Jag mycket nöjd.
Och dessutom tydligen är hon tydligen nöjd med mig.

Högst löneökning på gruppen. Bra betyg och massa lovord.
Till slut fick jag be henne lugna ner sig lite. Speciellt inom vissa områden. Struktur är inte mitt starkaste kort. Det tyckte hon.

Men i min masterplan ingick ju att få gå en utbildning till projektledare så jag ville ju ha igenom att jag behövde gå den.
Så nu ska jag bli certifierad projektledare. Vet ni någon som sökern en glad rolig projektledare som vill ha tjänstebil så kan ni ju hojta till.

A.

Och som en parafras på Karthago så anser jag att Eken ska förstöras. Innan tex någon som jobbar på tv-huset får en död gren och skalbaggar i skallen.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Oja. Vore ju en extra tragisk händelse om någon som jobbar på tv-huset skulle få en gren i skallen. Verkligen. ;)

11:47 fm  
Blogger A. said...

Ja, det är väl de som inte är inomhus som är mest i riskzonen? ;-)

12:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home