onsdag, januari 18, 2006

Bokat och Klart

Då var det snart dags då...

Med CK i spetsen ska XXV's grabbar ut och resa....

Jag har vågat mig på en liten dagsplanering från det att vi anländer. Vi tar flygbussen till hotellet fortsätter efter att ha checkat in till mitt och CK favoritmatställe. The Standing Order där intas mat och dryck för att framåt kvällen gå vidare till en av de absolut bästa pubarna jag besökt, mkt tack vare att de bjöd på sprit när det spelades U2... Three Sisters, när vi tröttnat där så klampar vi vidare mot nöjen i fem våningar....Espionage



Vad tror ni

A.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad hände med "fotbollsresan"?

12:39 em  
Blogger A. said...

Hmm... Ja vad hände egentligen :-) Vi bytte tema till fest istället.

Nej men det är så här, vi kommer dit på torsdag fotbollen är på lördag och jag har bara planerat in första dagen :-) Vill du ha ett vykort? ;-)

12:50 em  
Anonymous Anonym said...

Klart jag vill ha ett vykort! Helst ett i stil med det kort jag fick se i går...

1:03 em  
Blogger A. said...

Ska se vad jag kan göra på den fronten...

Kanske ett efter bantningskuren *S*

A

2:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home