fredag, januari 13, 2006

Gå ner 5 kilo, inga problem. Nu är det prestige....

Utmaningen har ramlat in.

Clark Kent har just utmanat mig på två mils cykling, loppet kommer att gå av stapeln i sommar.

Utmaningen har givetvis accepterats men jag har svårt att se hur jag i dagsläget skulle förlora. Skulle jag göra det ska jag givetvis ödmjukt erkänna mig besegrad. Surare än ett bi kommer jag dock lämna tävlingsarenan.

Tips tas givetvis emot under kommentarer. De flesta av er kan ju följa CK's utveckling till cyklist medan jag kommer att mörka min form tills dess....

Hur som helst, nu är det prestige inblandat, gå ner fem kilo för att vara i form för den där matchen lär inte bli något problem.


Dagens låt - Paint it Black. Sjukt bra...
Dagens generellt bästa - Det är fredag
Dagens läskigaste - Förutom chefen, Fredag den 13:e...
Dagens lunch - Wokad biff med grönsaker och hemlagad chilidressing. Jag är en grym kock.


A är på fredagshumör. Som i hans fall betyder att åka hem till en tom lägenhet. Äta middag ensam och sen somna i soffan....


A.