måndag, januari 09, 2006

Vid dagens slut...

kan vi konstatera:

- Att måndagar är otroligt tråkiga...
- Att det är dags att knappa fram P3 på era radioapprater och lyssna på Hej Domstol
- Att jag idag ätit Pasta Sallad med Chili-keso och Bacon. Hemlagat. Slå det om ni kan. Allt för att nå nyårslöftena.
- Att förorten fortsätter håna Skånela Fotboll med skittider för träning. 21-22.30 på onsdagar from februari. Utomhus. Skönt som fan. Säkert inget kallt heller...
- Att Clark Kent tagit ett första steg på sin bana som Reiseleiter.
- Att jag lätt gått ner mina kilon innan CK.


Att imorgon på TV4 kommer frivilliga människor offentligt erkänna att de är kass i sängen. Hade jag inte vart Jungfru och väntat med sånt tills jag gift mig så hade jag låtit damen ifråga upptäcka det efterhand. Men som sagt vad vet jag...

Kan man använda sig av det "kändisskapet" för att ragga annars? Alla vet ju att har man vart med på tv så får man åka. Så är det. (gäller killar just nu, tjejer har inte det problemet eftersom vi killar är så korkade)

Kan verkligen se den här konversationen framför mig...

Tjej- Hej jag känner igen dig.
Låtsaskändis - Jo, jag var med på tv....
Tjej- Cooolt... (Nu himlar hon med ögonen) i vadå?
Låtsaskändis- Du vet den där serien om folk som inte var så jävla vassa mellan lakanen... Jag var sämst så jag var kvar längst... Vann skulle man kunna säga...


Och det tragiska är att det säkert skulle funka :-)

Sade jag bittert....


A's tankar I meningslöshetens tjänst....