tisdag, januari 03, 2006

Då så... nu kommer Dagens....

Låt - Don't blame your daughter, Cardigans
Lunch - Hemlagad pastasallad med salami och två glas vatten. (Kan inte vara mer än 4 kilo kvar nu)
Generöstaste - A & The Brat som via biltullar finanserar övriga Sveriges sjukvård. (typ)
Otacksammaste - Gubben som gav mig fingret för att jag tutade på honom.

Karlsloken går mitt i vägen, jag ligger bakom honom ett tag och tror att han ska höra bilen, inte alls. Tutar så försiktigt det går, ser ju att farbrorn är gammal och kan gå av om han ramlar...

Han hör tutan kors i taket, vänder sig om och visar mig fingret, eller jag tror det, för han hade tumvantar på sig. Kan ha vart så att han bara vinkade att han såg mig och bad om ursäkt för att han var i vägen.

Trevligaste - Gubben om han viftade och bad om ursäkt. Jag ska bli en lika snäll farbror när jag blir gammal.

Utmaning - Då det under veckan som gått kommit fram att Clark Kent är en jävel på att gå ner i vikt så utlyser jag en tävling mot honom. Med resultat service via bloggen. A väger just nu 78 kilo, ska ner till 73. Hur lång tid kommer det ta och kommer han lyckas? Tips tas emot...Clark Kents vikt är förhoppningsvis lite mer. Han ska ner 10 kilo innan mars. Kommer han lyckas?

Bantningstips- från Viktväktarna. Drick mycket vatten och använd kryddor... hehe

Mest saknade - Adam och Gry's morgonprogram som lyser upp mina morgnar :-) Allra mest saknad är Gry.



A.