onsdag, januari 04, 2006

Året som kommer...

Dagens låt är utan tvekan Sweet Child of Mine med Guns n' Roses. Sjukt bra fortfarande.

Med ett nytt år just påbörjat så har jag vissa förväntningar på det. Eller saker jag hoppas ska ske och lite som jag ska se till att det sker.


Under 2006 hoppas jag;
... att jag byter jobb
... att lillbrorsans slutar vara så korkad
... att Djurgården inte åker ur elitserien.
... att vi spöar Sigtuna i serien, gör vi alltid
... att jag får en puss av en söt tjej
... att jag tapetserar om i lägenheten
... att min 30 års fest blir sjukt kul (ja ni är bjudna)
... att jag inte kommer att vara sjuk
... att jag hälsar på Matteo i Milano
... att jag vinner 25 000 i 25 år
... att jag åker till stugan för att åka skidor
... att jag gör något kul på semestern
... att Djurgårnden vinner allsvenskan
... att Aik åker ur allsvenskan.
... att Hammarby slutar existera
... att jag blir rejält överraskad av någon annan än Skatteverket som i år...
... att jag inte framstår som mer patetisk än vad jag är


Under 2006 SKA jag;

... gå ner minst fem kilo
... sluta snusa
... se om jag passar i en Peter Jihde frilla
... Gå på minst ett museum (Vasamuseet räknas inte)
... Åka till Köpenhamn
... Läsa en bok som klassas som en klassiker (Typ den gamle och havet)
... Se mindre på tv när jag är ensam hemma (troligt)
... Köpa en potatispress
... inte alltid vara asfull när jag dricker (kan ju fortfarande vara bra full så det borde gå)
... vara trevlig mot mina vänner
... inte vinna skytteligan i laget i år heller (mittbackar gör sällan det)
... försöka pussa en söt tjej
... paddla kajak vid stugan
... inte dra samma dåliga historier gång efter gång (Vet ni va tjejen svara när killen med vattenskalle fråga om hon ville dansa? tex...)
... Vara en god medmänniska. (Dock inte lika god som de med fadderbarn)

Om jag uppnår hälften av detta kommer det bli ett bra år....


A.

En A som håller på att bli bra grinig av att sluta snusa...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du vet vad jag sa om snusare. Om du ska lyckas få några pussar av söta tjejer så måste du KÄMPA!

1:45 em  
Blogger A. said...

Kommer att lyckas. Helt säker.

2:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home