onsdag, januari 04, 2006

Vid dagens slut.

Helllooo...

Radiorekommendation - Deluxe på P3 klockan 16.00. Pontus Enhörning och Jörgen Lötgård.

Okej, jag är en sucker på P3 humor, eller allt utom Roll-on...

Har kommit på den grymmaste 30 års presenten till brorsan någonsin. Så jäkla bra. Bara 9 månader innan han får det ... Låter nästan som jag är gravid förresten... hehe. Eller förresten så var det meningen. Inte alltid lika rolig som jag önskar.

Hur svårt jag kommer att ha för att inte berätta det för honom. Sjukt bra och något han kommer tycka är såååå coolt.

Annars är mitt humör svängigare än en rejäl danstur med A. Man blir inte lika föst runt bara....


A.


P.S har gått och nynnat på Lady in red bra länge nu....

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag råkar vara väldigt förtjust i roll on. tycker att det är skitkul!

10:07 fm  
Blogger A. said...

Det är helt okej att du är det. Alla får tycka som dom vill :-)

11:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Lady in red, vilken låt! Den går alldeles utmärkt att dansa till (om man kalla det jag gjorde att dansa).

1:03 em  
Blogger A. said...

Ja, vad höll du på med egentligen? Hade blivit grymt om du bara låtit någon föra kanske?

A - Travolta....

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska öva till nästa gång och försöka släppa lite på mitt kontrollbehov...

1:53 em  
Blogger A. said...

:-)

Då ska jag se till att danspartnern inte är nyktrare, smalare och utan snus... hehe

A.

2:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home